2012. február 19., vasárnap

Bundás szendvics


Ezt a szendvicset Emi  blogján találtam. Mostanában amúgyis olyan szendvicses napjaim voltak. Kakaót, illetve forró csokit is készítettem hozzá, de annyira tömény lett, hogy egy csésze után feladtam. Na azért ez a példány sem volt éppen diétás. Utólag sajnálom kicsit, hogy nem szalámit raktam bele, mert sokkal határozottabb, markánsabb lett volna vele. Na igen, és elfogyott a saját sütésű kis cipócskám, tehát boltira kényszerültem. Tudjátok mit? Máskor inkább lesütöm előre, felszeletelem, és behajítom a fagyiba, de hogy én mégegyszer nem dobok ki pénzt rá, az tuti! 




Annyi róla a tudnivaló, hogy veszünk pár szelet kenyeret, sonkát-sajtot vagy szalámit-sajtot teszünk bele. A sajtnál nem árt, ha olvadós, vagyis toast. Összenyomjuk kicsit. Az olajat, amennyi a közepéig ér majd, felforrósítjuk. A szendvicseket felvert, sózott tojásokban megforgatjuk, és betesszük sülni. Fontos, hogy középen is átforrósodjon a szendvics.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...