2012. március 15., csütörtök

Tőkehalmáj habkrém kaviárral


Most mit mondjak? Teljesen rákattantam erre a krémre. Mindig úgy voltam a tőkehalmájjal, hogy szeretem, szeretem, de pár falat, és vége az élvezeteknek. Miután megoldottam a problémát, gondoltam kicsit tovább lépek, és mi lenne ha egy kis kaviárt is csempésznék bele? Belecsempésztem. Elég vastagon tettem, de rájöttem, jobb ha csak vékony csíkban kenem el, akkor olyan kis meglepetés bombaként hat. 


Hozzávalók:

1 doboz tőkehalmáj
10 dkg puha vaj
1 kis doboz kaviár
pár csepp citromlé

A vajat sózom, és habosra verem. A májat hozzáadom, és tovább verem vele, majd így teszek az olajával is. Pár csepp citromlevet adok hozzá. 10 perce mélyhűtőbe teszem, majd újra habosra keverem. Ez azért kell, mert ezzel a módszerrel teljesen símává tehető. Attól függően mire használom majd teszem kis üvegtálba vagy üvegbe (ha pl. party asztalra szánom, jobb az üvegtál, ahonnan bárki szedhet, ha otthonra vagy esetleg ajándékba, inkább csavaros vagy csatos üveg) rétegezem. Alulra krém, rá kevés kaviár, azrán krém amíg el nem fogynak.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...