2012. augusztus 9., csütörtök

Répafőzelék rántott mozzarellával




Hozzávalók:

4 közepes répa
2 gerezd fokhagyma
2,5 dl tej
1 bő evőkanál liszt
só, cukor, olaj, vegeta

3 x 125 gr. zacskó mini mozzarella
1 tojás
2 evőkanál tej vagy tejszín
liszt, zsemlemorzsa, só, paprika
olaj a sütéshez

A répákat hámozom, mosom, felkockázom. Egy kevés olajon megfuttatom a felaprított fokhagymát, majd hozzáteszem a répát. Sózom, vegetázom, és felöntöm annyi vízzel, hogy épp csak ellepje. Puhára főzöm. Hozzáöntöm a tejet, és mialatt egyet rottyan, besűrítem a tejföl sűrűségűre kevert liszt-olaj egyveleggel. Én kicsit még utána szoktam cukrozni, de ez elhagyható.
A sajtgolyókat lecsöpögtetem, kicsit leitatom. Sós, paprikás lisztbe forgatom, majd a sózott, tejjel elkevert tojásba, és végül prézlibe. Jó meleg olajba teszem, és pirosra sütöm. Sajnos elég ízetlen és számomra az állaga is inkább a szivacsos gumira emlékeztet, szóval amondó vagyok, a legélvezetesebb sajtok listáját még mindig a karaván vezeti. 

Sajt ötlet: Nea

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...