2014. június 28., szombat

Túróhabos-meggyes rakott palacsinta





A palacsintatésztát már nem közlöm le, de akinek nem lenne receptje ide kattintva talál.

A töltelékhez kb. három marék meggyet kimagoztam, feleztem, megszórtam olyan két kanál cukorral, fél üvegcse rumaromával. Hagytam állni.

A 25 deka tégelyes túrót - mehet bele több is - kikavartam 2 tojás sárgájával, egy citrom reszelt héjával, egy vaníliacukorral és a rumaroma másik felével. A két tojás fehérjét 10 deka cukorral keményre vertem, ezt a túróhoz kevertem. A kisült palacsintát (kb. 12-13 darabot) megkentem a túrókrémmel, elpötyögtettem meggyel - ezt leszűrtem előtte -, feltekertem.

Kettévágva őket egy kivajazott kerámiába tettem, közepes lángon olyan háromnegyed óra alatt átsütöttem. Tálalás előtt porcukorral megszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...